27 Temmuz 2010 Salı

Aşk mı ??



Aşk mı ?

Sana aşık oldugumu sanıyordum ama öyle degilmiş aşk sadece laf ile bitmiyormuş aşk birçok şey istiyor ve ben sana onları gerçekleştiremedim, sunamadım.En sonundaböyle yapayalnız bırakıp gittin beni.Ne sen aşık olabildin ne ben.Ne sarılıp koklayabildim ne de gözlerine bakarak seni seviyorum diyebildim.Olmadı aşkımız sanalda, msnde, facebookta kaldı.Olmaz olsun öyle aşk.

İlk başlarda istemem demiştim hatırlıyormusun ama sen hayatıma girdikten sonra her şey çok degişti birden kendimi kaybettim, sende kaybetmişsin yoksa bana bu kdr baglanmazdın.Ama ben kendimi kaybetmeme ragmen olmadı, baglanamadım.Ama kalbimin en ıssız köşesinde sana ait bir yer var.Sadece senin ve benim için.İkimizden başka kimsenin olmadıgı ıssız bir yer.Her zaman hayal ettiğimiz bu degilmiydi.

Her şey ayrıldıktan sonra oldu.Tekrar istiyorum seni sonuna kadar benim olurmusun desem biliyorum inanmazsın, 1 defa dedim kabul ettin degerlendiremedim o şansı.Tanıyorum seni vermezsin öyle bir şans ama tek istedigim şu kelimelerimi 1 defa oku sadece 1 defa.Sana hala aşıgım.Ne olursun eski günlere dönelim.

Keşke demeden önce sana yaptıgım eşeklik affedilecek gibi degildi.Şimdi beni affedermisin bilmiyorum ama tek istedigim şu kelimelerden halimi anlaman.

Korktum..Evet korktum..Sanalda başlayan bir aşk uzun sürermiydi.Ya sana o kdr baglandıktan sonra beni bırakıp gidersen.Kim soracak bana halimi, kimseye anlatamam ki derdimi.Sadece sende başladım sende bittim.

Ama sen benim kadar korkmadın.Devam ettiririm sandın, kapılıp gittin bana.Ama ben öyle degilim.Çok severim ama bunu dışa vuramam.Bende istedim senin kadar çok sevmeyi.Bende istedim bitmeyen bir aşk yaşamayı.Ama olmadı bitti..

Emin ERZİNCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder