29 Temmuz 2010 Perşembe

İnternet mi ? Gerçek mi ?



S.Aleyküm

İçimden gelenleri söylüyorum, Lütfen sonuna kadar okuyun..

Hayatımıza giren şu internet, bizlere neler kaybettiriyor, neler kazandırıyor.Hiç düşündünüz mü?Bir karşılaştırın hayatınız eskiden nasıldı,şimdi nasıl.Bir kural vardır bir şeyler kazanabilmek için bir şeyleri feda etmek zorundasın.

İnternetteki hackerlar,grafikerler,programlamacılar,yazılımcılar vs..vs.. kendilerini profesyonel yapmak için nelerini feda ettiler? Hiç geriye bakmayı düşündüler mi? Hadi baktılar diyelim tekrardan eskisi gibi olacakmıydı herşey?

Eskiden arkadaşlarımla futbol oynamaya giderdim şimdi futbol u bile unuttum neredeyse. Belki mahalleye çıktığımda “ vay emin özledik seni “ diyenler olacaktır. Elbet olacaktır. Çünkü internet yüzünden zaman ayıramadım.Kendimi unutturdum.

Şimdi birçok kişi çıkıp dicek ben internetten bir sürü kaliteli arkadaşlar edindim, hepsi çok kral adamlar. Arkadaş edinmek çok güzeldir, ama sonunda “ hani en kötü günümde yanımdaydınız, şimdi neredesiniz ? “ sözünü söyleyebiliyorsan, nerede kaldı o arkadaşlık.

Şimdi sanaldaki arkadaşların ile reel hayattaki arkadaşlarınızı bir kıyaslayın.İnternetten online futbol oynayabilirsiniz. Ama reel hayatta da oynayabilirsiniz.Soruyorum size hangisi daha güzeldir ?

Çok komik gelecek ama şimdiki aşklar bile msnden, facebooktan oluyor.Ya soruyorum sizlere yazı ile sevgi mi, aşk mı olur?Tüm internetten sevgililer şunu planlıyorlardır.Hele birde üniversiteye daha başlamamışlarsa.” Şu lise bitsin, onunla beraber aynı okula gideceğiz, aynı evde kalacağız “ Bu sözü neredeyse 50-60 kişiden duymuşumdur. Kurdukları oyun sadece bir hayal. İnternetten mi kazanacaksın üniversiteyi, hacklediğin sitelermi kazandıracak sana o üniversiteyi yoksa yaptığın programlar, tasarladığın grafikler mi ? Hangisi ?

Bugün bilgisayar başında 15 Saatimi geçirdim. Ne geçti elime ?

1 yorum:

  1. Haklısın Kardeşim..Bırakmak Bir de İradeye Bağlı;insanın iradesinin güçlü olması gerek.. yazını okudum gerçekten güzel olmuş.. // siLentspy

    YanıtlaSil