17 Temmuz 2010 Cumartesi

Öyle zor ki gidişini izlemek...



Beni inciten bir şey varsa o da sevmediğini bilmek,
ve bunu bilmeme rağmen seni sevmeye devam etmek.
sen bilmezsin, öyle zor ki gidişini izlemek...
öyle zor ki sanki içimden bir parça kopuyormuş gibi,
kalbim çığlık çığlığa haykırıyormuş gibi yok olurken,
dışarıdan buruk bir tebessümle sessizce seyretmek...
çünkü biliyorum, gelmezsin yalvarsam bile,
tutunduğum tek dal olduğunu bile bile,
çekip gidersin tereddütsüz...

aslında güzel de senin bana verdiğin acı,
bana yaşattığın hiçbir şey kötü olmadı zaten.
ama... ama anlatamıyorum işte,
öyle zor ki gidişini izlemek ve,
her şeyden önce giderken biraz bile üzülmediğini,
aksine rahatladığını hissetmek...

öyle zor ki başka kollarda, başka ellerde,
benim sende bulduklarımı aradığını bilmek...

öyle zor ki sensizlik,
öyle zor işte kimsesizlik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder