13 Ağustos 2011 Cumartesi

Benim Beyinsiz Sanal Vatandaşlarım...



Herkese hayırlı geceler.

Bu bağlantımda şu facebookta bağlantılarını beğendirme çabası içinde olan beyinsizler için olacak gibi görünüyor.

Ben facebookta profilimi yaklaşık 3 4 yıl önce açtım şuan a kadarda kimseye birşeyimi beğen demedim. Bakıyorum millet şunu beğen, şuna yorum yap, doğum günümü kutla, yok ebemi bilmem ne yap gibi cümlelerle birşeylerin peşinde. Sonra beni merak sardı. Dedim şu beğeniler 50 - 100 tane olunca ne oluyor. Bende yazdım ilk defa şunu beğen diye. Çoğu küfür etsede bende onlara ettim. Aslında bi yandan iyi sana küfür ediolar sen ana bacı kayıyorsun insan stres atıyor. Her neyse konumuza dönelim. Neyse beğenin fln dedim baktım 60 70 kişi beğendi. Bekledim.. Bekledim... Bi bok olduğu yok. Sonra facebook yetkili birine mail attım. Hani ben bu kadar beğendittirdim ne olacak dedim. Adamlar cevap yazmaya tenezzül etmedi. Ulan *mına kodugumun evlatları sizi. Madem bi bok oluyorda neden şu siktiri boktan yazılarınızı beğendirme çabası içindesiniz. A benim beyinsiz vatandaşlarım. Ulan sizi bu ülkeden sürmek lazım. Şuna baksana adam zorla doğum günümü kutla diyor. Sanki ben demişim annen baban 5 dk zevk yaşasınlar sonrada sen dünyaya gel diye. Keşke baban halıya boşalsaydı..

Birde şu var. Kızlarda sırf fotoğrafları beğendirmek için mini etekle fotoğraf çekinenler. Ben kız olsam. Tamamen açarım *mına koyim. Zaten o kendiliğinden tüm sitelere felan konu olur. Hilal Cebeci'den bi farkın kalmaz. Bırak 50 yi 60 ı. Kendi adına site açsan Alexa da ilk 500 e girersin *mına koyim ya.

Neyse bugün çok konuştum. Herkese hayırlı geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder